Paris & Panikos at final 4 London O2

6 comments:

  1. Γαβράκια πατε τελικό αλλά εκεί οι ισπανοί θα σας δώσουν να αψετε!!! Ποτέ ένας Παοκτσης δεν υποστηρίζει τον γάβρο!!!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Παναγιώτη μου, μην φοβάσαι τίποτε. Όπως τες έφαεν η CSSKA από τον Ολυμπιακό, έτσι θα τες φάει τζιαι τούτη η αρρώστεια που εσένα...Φίλε μου είμαι σίγουρος ότι έχεις την δύναμη να την πολεμήσεις...Υπομονή...Δύναμη...και τελικά θα βγεις νικητής...και ο επόμενος καφές στην καντίνα κερασμένος από εμένα!!!

    ReplyDelete
  4. Bravo Panagiwtako mou!
    Eisai se ola swstos!
    Swstos kathigitis!
    Swstos anthrwpos!
    Swstos opados!
    Bravo kai pali bravo gavraki mou
    Love ya
    Christina and Amore

    ReplyDelete
  5. εν τζαι κάθεται ο κώλος σου έναν τόπο!!!!!!!παρόλο που είμαι παναθηναικός μακάρι να μουν εκεί. μπράβο του ολυμπιακού. όταν πάει και ο ΠΑΣ Γιάννενα τελικό....ουαου να πάμε οι γιαννιώτες μαζί να το δούμε. κατερίνα και λοιποί συγγενείς

    ReplyDelete
  6. Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗ ΣΤΟ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ. ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΜΕ ΓΕΡΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟ.ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΣΟΓΚΑΡΑΚΗΣ

    ReplyDelete