Organic food and clean fresh air is my new life style










10 comments:

  1. Μπράβο φίλε μου. Αντί φραπέ ... Τσάι. Αντε ώρα για το γήπεδο...
    Καλο βράδυ και τα λέμε αύριο.
    Σας αγαπάμε.
    Ανδρέας και Καρολίνα.

    ReplyDelete
  2. I call it 'eat yourself healthy' I really enjoyed the food it was amazing and delicious I will learn a lot from Maria xxx

    ReplyDelete
  3. Καλάν, τη σαλάτα και τα καροττούθκια αναγνωρίζω τα. Το υπόλοιπο μενού τι είναι; Εμένα φατσάρει μου για αγρέλια τζαι μπέικον με αφκά. Ετρέξαν μου τα σάλια!

    ReplyDelete
  4. Aμανα μου! φαινουνται ουλλα τελεια! με το που τα ειδα εκλωτσησεν και το μωρο:-) χχχχ Μαρια Καυκαριδου

    ReplyDelete
  5. Ηταν πραγματικα τελεια! το μενου ειχε:
    1. σπαραγγια με τσιλλι, ελαιολαδο, λεμονι, λαιμ και σκορδο.
    2. κουνουπιδη με μανιταρια, σκορδο, λεμονι και κρεμμυδι κοκκινο;
    3. γλυκοπατατα βραστη με ελαιολαδο και λεμονι.

    πολλα υγειηνο μενου και κρατα και τους βρικολακες και αλλους ανεπυθυμιτους μακρια!!χχχχ Μαρια

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να έρτουμεν τζαι μεις; Χεχε

      Delete
  6. Very tasty filenada. Ανοιξες μου την όρεξη.χχχ Μαρία Κανναβα

    ReplyDelete
  7. Kalimera Panagioti. Ti kanis? O Vassos eime.

    OLA KALA?

    THRYLE THEE MOY OLYMPIAKE MOY. AKOYSA OTI PIGES.


    ALL THE BEST

    VASSOS

    ReplyDelete
  8. Νομίζω να κάνετε ένα set menu και να μας το στείλετε" Μαρία φαίνεται ότι η μαγειρική σου δημιουργικότητα δεν έχει όρια! Ιωαννα

    ReplyDelete