Finding the cure starts with hope


19 comments:

  1. OLA THA PASEI KALA - PARIS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Panikos the Warrior shall I tell you what warrior means, well it means :- fighter, survivor, positive spirit, strong soul and I want to fight this bastard with you xxx

      Delete
  2. φίλε μου χριστός ανέστη... στον πόλεμο αυτό έχεις όλους εμάς μαζί σου.. σου στέλνουμε από τα βάθη της ψυχής μας την θετική μας ενέργεια.. αυτός ο μπάσταρδος δεν έχει καμιά ελπίδα με σένα.. είμαστε σίγουροι ότι θα τον στείλεις στον αγύριστο...

    ReplyDelete
  3. Παναγιώτη μου, είμαστε δίπλα σου και σίγουροι ότι η δική σου δύναμη ψυχής θα διώξει σίγουρα ό,τι άσχημο σε περιτριγυρίζει! Σε αγαπάμε και οι σκέψεις μας είναι μαζί σας!
    Κώστας - Μήδεια

    ReplyDelete
  4. Κυριε Παναγιωτη μου, με δύναμη και πίστη θα το ξεπεράσετε. Είμαι σίγουρη και αισιόδοξη ότι θα καταπολεμήσετε την αρρώστια αυτή. Σας σκεφτομαι και προσευχομαι για εσάς. Με αγάπη η μαθήτρια σας Ειρήνη Ε.

    ReplyDelete
  5. Παναγιώτη μου ειμαστε σίγουροι οτι θα παλαίψεις και θα νικήσεις.Σε αγαπάμε και είμαστε μαζί σου. Δώρα, Μαρία, Λουκία

    ReplyDelete
  6. Kale mas file, se agapame kai eimaste mazi sou!! Ola stin zoh einai dinata, palepse kai tha nikiseis! Mazi tha zisoume kai tha gerasoume!! :-P Marina xx

    ReplyDelete
  7. Panagioti mou na exeis pisti k tha ta katafereis!eisai polemistis!h agaph mou mazi sou

    ReplyDelete
  8. Paniko our happy-go-lucky koumbaro. Keep smiling and keep fighting, we are right behind you all the way! Remember...
    "Feed your faith and your fears will starve to death" Cyp xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cyp thanks for thinking of us and being a real friend in this. Love you lots Maria and Panikos xxx

      Delete
  9. Σ αγαπώ σαν μέλος της οικογένειάς μου γιατί είσαι ο φίλος μου εδώ και τόσο καιρό στον οποίο λέω τα πάντα.Αγαπώ την Μαρία και τα παιδιά σου το ίδιο γιατί είναι η οικογένεια του φίλου μου. Λοιπόν δεν πρόκειται να πας πουθενά εδώ θα μείνεις ....να κανεις μάθημα και να σε ακουει όλο το σχολείο, να πίνουμε καφέ στην καντίνα και να συζητούμε πολιτικά- για μ....ς- να κουτσομπολεύουμε τους δήθεν κ.λ.π Είμαι σίγουρη ότι θα νικήσεις τον καρκίνο. Γιατί η ομορφιά νικά πάντα την ασχήμια - γιατί απλά είσαι η ίδια η ομορφιά της ζωής. Κατερινα-πάτη- μυρια-γιώργος

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κατερίνα μου κρατά μου τη θέση μου γιατί θα επιστρέψω δρυμητερος

      Delete
  10. K.Panagiwti mouuu eisai i xara tis zwis, o pio glykos kai xamogelastos anthrwpos touto mou edeixnes tosa xronia, touto eisai kai touto PREPEI NA PARAMINEIS! Prepei na dwseis mia megali maxi ma tha nikiseis to karkino, MBOREIS eimai sigouri MBOREIS! kai xereis giati mboreis??? giati exeis polla na prosfereis, oi alithinoi anthrwpoi den fevgoun etsi, etsi apla ,OXI!O THEOS EINAI MEGALOS KAI EINAI MAZI SOU! efxome olopsyxa oti kalytero kai kali dynami toso se esena oso kai stin oikogeneia sou. Louiza Soteriadou

    ReplyDelete
  11. Λεβέντη μου εγώ σου έυχομαι καλή τύχη σε αυτή την μάχη που θα δώσεις και είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρεις. Είμαστε όλοι μαζί σου. Άγγελος Στυλιανού

    ReplyDelete
  12. Kirie Panayioti mou, ise poly dynatos k ime sigouri pws tha xeperaseis tin arrwstia sindoma!!!! Me para poly agapi i mathitria sou Christiana Nicolaidou

    ReplyDelete
  13. Paniko mou sou efxome dynami kai ypomoni. Esy kai i oikogenia sou isaste stis skepsis mou giati ksero poso dyskolos ine o agonas pou akolouthi. Ksero oti ise agonistis kai dynatos. Ise apo ta pio dynata kai kala atoma pou ksero apo ola osa zisame mazi sto pascal. Krata gera, me oli mou tin agapi, christina papadopoulou.

    ReplyDelete
  14. Πολλές φορές η ζωή γονατίζει τους δυνατούς, για να αποδείξουν ότι μπορούν να σηκωθούν ξανά.. κι εσύ κ. Παναγιώτη έχεις πολλά αποθέματα δύναμης μέσα σου. Το ξέρω. Είμαι σίγουρη βασικά. Με χαμόγελο (οπως σας ξέρουμε), με αισιοδοξία και πίστη θα τα καταφέρετε και θα νικήσετε αυτό το Διάολο.
    JUST H.O.P.E: (meaning) Hold On, Pain Ends
    Η σκέψη μου κοντά σας.
    Η μαθήτριά σου, Ευανθία Μ.

    ReplyDelete
  15. Panagiwtako mou...
    Χαμένος δεν είναι αυτός που έπεσε , αλλά αυτός που δεν προσπάθησε να σηκωθεί!!
    Πάμπλο Γκαρσία
    Xristina kai Amore
    Love u always

    ReplyDelete
  16. Panagiwth mou, ksereis poso s' agapame oloi.
    Prospathise na vreis th dynamh na zhthseis vohtheia Panagiwtako mou...gia to kalo sou kai gia to kalo olwn aftwn pou agapas.
    xxx
    Christina R.

    ReplyDelete